1. SUP-SHOP.LV pircējam ("Pircējam") ir tiesības, nenorādot iemeslu, atteikt preci, ja tā nav lietota, bojāta vai būtiski mainīts izskats, tas ir, preces izskats. vai tās iesaiņojums 14 (četrpadsmit) dienu laikā veikts tādas izmaiņas, kādas bija nepieciešamas saņemtās preces apskatei. Pircējam šīs tiesības ir jāizmanto atbildīgi un jāatgriež prece oriģinālajā, glītā iepakojumā, kā arī jāatgriež visas preces daļas. Preces atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
2. Pārdevēja noteiktos īpašos gadījumos kvalitatīvas Preces var tikt atgrieztas uz ilgāku laiku.
3. Pircējs pēc preču atgriešanas ir atbildīgs par jebkuru preces vērtības samazināšanos, kas radusies tādu darbību rezultātā, kas nav nepieciešamas, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un veiktspēju.
4. Preces var atgriezt centrālajā pārdevēja noliktavā "Smilgas", Jūrmala LV-2010, Latvija.
5. Ja nav atgriešanas pārdevēja centrālajā noliktavā, pircējs var atgriezt kvalitatīvās preces ar kurjeru, uz atgriešanas rēķina. Atgriežot preces ar kurjeru, pircējam jāaizpilda brīvas formas pieprasījums, kas jānosūta pa e-pastu. Nosūtiet e-pastu sup.info@sup-shop.lv un pievienojiet to savam sūtījumam. Atgriežamās preces ar kurjeru jānogādā uz šādu adresi: SIA "2GR", "Smilgas", Jūrmala LV-2010, Latvija.
6. Pēc atgrieztās preces saņemšanas un tās kvalitātes novērtēšanas Pārdevējs 14 dienu laikā pēc preces atgriešanas atmaksā pircējam naudu par preci un tās piegādes izmaksas. Ja tiek atgriezta tikai daļa no Precēm, piegādes izmaksas tiks atmaksātas tikai tad, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, ja tās ir tikai iegādātas, tiek piemērota zemāka likme nekā likme, kas tiek piemērota Precēm, kuras tiek atgrieztas kopā ar atgrieztajām Precēm un tikai pēc apjoma. . Ja ir izvēlēts cits atgriešanas veids, nevis Pārdevēja piedāvātais, kā rezultātā rodas nesamērīgas vai lielākas izmaksas, Pārdevējs nav atbildīgs par šādām atgriešanas izmaksām.
7. Prece ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja tā ir pievienota precei). Atgriežoties jānorāda PVN rēķins un pasūtījuma numurs.
8. Pircējs ir atbildīgs par atgrieztās preces noformēšanu. Ja prece ir nepilnīga, pārdevējs atgriezto preci nepieņem.
9. Pircēja tiesības atgriezt interneta veikalā iegādātās kvalitatīvas preces neattiecas uz:
9.1. Līgumi par precēm, kas ražotas saskaņā ar īpašiem patērētāja norādījumiem un kas ražotas, reaģējot uz patērētāja personīgo izvēli vai norādījumiem, kā arī precēm, kas ir nepārprotami pielāgotas patērētāja personiskajām vajadzībām;
9.2. līgumi par ātrbojīgām vai īslaicīgām precēm;
9.3. līgumi par iepakotām precēm, kuras pēc piegādes ir izpakotas un kuras nav derīgas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
9.4. līgumi par precēm, kuras pēc piegādes ir pēc būtības sajauktas ar citām precēm;
9.5. līgumi par iesaiņotiem video vai audio ierakstiem vai iepakotu programmatūru, kas pēc piegādes tika izpakota;
9.6. līgumi par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot šādu izdevumu abonēšanu.
10. Tiesības atkāpties no distances līguma, nenorādot iemeslu 14 (četrpadsmit) dienu laikā neattiecas uz juridiskajām personām (uzņēmējiem).